czwartek, 15 lutego 2018

Sałatka z szynką i szczypiorkiem



Są sytuacje, w których potrzebujemy przygotować coś smacznego, a jednocześnie niezbyt czasochłonnego. Ta sałatka jest właśnie jedną z takich potraw. Idealnie nadaje się na uroczystości rodzinne, spotkania w gronie przyjaciół i od tak w celu urozmaicenia codziennej diety. Polecam..


Składniki:
1 słoiczek selera konserwowego
1 puszka kukurydzy konserwowej
1 puszka ananasów
200 g szynki konserwowej
6 jajek
200 g żółtego sera
majonez ( ilość według uznania)
szczypiorek
pieprz

Wykonanie:
Seler osączyć z zalewy na durszlaku, podobnie kukurydze i wsypać do miski. Ananasa też osaczyć z zalewy i pokroić na drobne kostki, przełożyć do miski. Jaja ugotować na twardo pokroić w kostkę podobnie jak szynkę i szczypiorek. Ser żółty zetrzeć na tarce o dużych oczkach lub pokroić w drobną kostkę. Do tak przygotowanych składników dodać majonez, pieprz i wszystko razem wymieszać. Sałatkę schłodzić w lodówce i można podawać.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za przepis. Dla mnie właśnie najbardziej są praktyczne nieskomplikowane dość krótkie przepisy. Bo często sam sobie gotuję.
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie i smacznego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam się na przyszłość. Też najbardziej lubię te proste przepisy. W codziennej gonitwie życia właśnie takie najlepiej się sprawdzają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sałatka bo nie ma w niej śmietany ani jogurtu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, tak się cieszę, że TY, to TY!!!
    Dawno temu w okolicach do 2012 roku uwielbiałam czytać Twoje posty i bywać na Twoim blogu.
    Potem przestałam odwiedzać Wirtualną.
    Teraz znowu będę Twoją wierną czytelniczką!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Łucjo, że odnowiłyśmy kontakt. Ja ceniłam Twoje relacje z podróży, ale po wypadku i stracie bliskich stałam się mało aktywna na blogu. Dużo mniej w każdym bądź razie niż wcześniej. Teraz jestem tu i w miarę jestem pozbierana, więc wracam do gry ;)Buziaki

      Usuń
  5. Witam! Surówka i sałatka znacznie bardziej pasują do wiosennej diety niżeli najpyszniejsze ciasteczka. Zatem czas wykorzystać przepis. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń